fi:Autot:Kilpa-autot:CUPRA Leon E-Racer FI/FI
Cupra e-Racer kilparadalla

CUPRA e-RACER

Pysäyttämätön sysäys – 100 % sähköistä suorituskykyä.

Suurin teho:

680

hv

Huippunopeus:

272

km/h

Kiihtyvyys:

3,2

s

Kilpailun himoa.

cupra e-racer testattu viimeisen päälle

Kilpailun himoa.

Ajettu. Testattu. Kehitetty täydelliseksi.

CUPRA e-Raceria on testattu kuivilla ja märillä radoilla. Ja jopa lumella. Ajoimme sillä, kehitimme sitä kohti täydellisyyttä ja nyt annoimme sen käyttöön kokeneille CUPRA-kuljettajille ja brändilähettiläille PURE ETCR -mestaruussarjassa. Kuka olisikaan parempi kohtaamaan tämän haasteen kuin Mikel Azcona, Mattias Ekström, Jordi Gené tai Dániel Nagy?

CUPRA e-Raceria on testattu kuivilla ja märillä radoilla. Ja jopa lumella. Ajoimme sillä, kehitimme sitä kohti täydellisyyttä ja nyt annoimme sen käyttöön kokeneille CUPRA-kuljettajille ja brändilähettiläille PURE ETCR -mestaruussarjassa. Kuka olisikaan parempi kohtaamaan tämän haasteen kuin Mikel Azcona, Mattias Ekström, Jordi Gené tai Dániel Nagy?

ÄÄRIMMÄISTÄ KILPAILUKYKYÄ.

Suunniteltu kuljettajan ympärille edistyneimmällä tekniikalla. Mahdollistaa täydellisen hallinnan ja mukautuu loistavasti radan haasteisiin.

cupra%20e-racer%20interior%20view

Sähköinen ohjaustehostin.

Aktivoituu vain tarvittaessa, kuluttaa vähemmän energiaa ja lisää energiatehokkuutta.

Monitoimiohjauspyörä.

Hallitse radiota ja vesipumppua, ja siirrä ratatiedot varikkomiehistölle – ja paljon muuta.

6,5" digitaalinen näyttö.

Keskinäytön avulla voit seurata ja siirtää asiaankuuluvaa tietoa sähköjärjestelmästä ja auton suorituskyvystä reaaliajassa.

Hyväksytty kilpaistuin.

Edistyneet kilpaistuimet on virallisesti hyväksytty ja ne täyttävät turvanormit – ja parantavat ajokokemusta antamalla loistavan tuen.

"Sähköautot ovat intohimoni"

mattias ekström, cupra e-racer pilot

"Sähköautot ovat intohimoni"

Mattias Ekstrom

"Olen addiktoitunut sähköautoihin. Käytettäessä 500 kW:n tehoa ja Power Up -moodia yhdessä joka kelin renkaiden ja koko kilpailumuodon kanssa, saadaan sekoitus klassista kilvanajoa ja rallicrossia. Haluaisin nähdä enemmän autoja, joita vastaan taistella."

"Olen addiktoitunut sähköautoihin. Käytettäessä 500 kW:n tehoa ja Power Up -moodia yhdessä joka kelin renkaiden ja koko kilpailumuodon kanssa, saadaan sekoitus klassista kilvanajoa ja rallicrossia. Haluaisin nähdä enemmän autoja, joita vastaan taistella."

TUNNE SYSÄYS

Valtava vääntömomentti, välitön kiihtyvyys. Sähkömoottori antaa sinun tuntea tehon heti startista.

e-RACER

Moottori

Täyssähkö

e-RACER

Automaatti/Täyssähkö

Moottorin ominaisuudet

Teho (500 kW)

680 hv

Huippunopeus

272 km/h

Kiihtyvyys (0-100km/h)

3,2 s