Hinta alkaen 41 070 €
*CUPRA Born e-Boost 170 kW 59 kWh hinta alk. 41 070,00 € (sis. toimituskulut), hinta CO₂-päästöllä 0 g/km. Vapaa autoetu 545 €/kk, käyttöetu 485 €/kk. CUPRA Born VZ 240 kW 79 kWh 50 180,00 € (sis. toimituskulut), hinta CO₂-päästöllä 0 g/km. Vapaa autoetu 685 €/kk, käyttöetu 625 €/kk. Born-malliston yhdistetty EU-kulutus 15,0–16,2 kWh/100 km (WLTP), CO₂-päästöt 0 g/km. Suositusvähittäishinnasto 1.9.2024. (WLTP).
Valitse ulkoväri, vanteet ja sisätilat. Juuri sen näköinen, kuin sen tulisikin olla.
Ulkovärit
Vanteet
Maksimaalista tehoa. Ei päästöjä. Älykästä ajoa.
Tutustu CUPRA Bornin kahteen malliversioon: Born e-Boostiin ja yli 300 hevosvoimaiseen Born VZ:aan.
Katso autojen vakiovarusteita, teknisiä tietoja ja mittoja. Tutustu myös saatavilla oleviin varustepaketteihin.
Tutustu CUPRA Borniin niin ulkoa kuin sisältä. Lue lisää aivan uudesta valaistuskonseptista ja katso myös saatavilla olevat vanne-, ulkoväri- ja sisätilavaihtoehdot.
CUPRA Born tehty reagoimaan nopeasti. Lisäksi se on varustettu puoliautonomisilla kuljettajaa avustavilla järjestelmillä ja entistä paremmalla liitettävyydellä.
Tutustu älykkäisiin toimintoihin, mukavuusteknologioihin ja lue lisää myös ajodynamiikasta sekä yksilöllisestä liitettävyydestä.
CUPRAn kattavan takuujärjestelmän ansiosta voit nauttia ajamisesta ja huolettomista kilometreistä vuosia eteenpäin. CUPRA-mallistoon kuuluu kiinteä 5 vuoden tai 100 000 kilometrin takuu riippuen siitä, kumpi täyttyy ensin.
Ensimmäinen täyssähköinen mallimme CUPRA Born on osoittautunut yhdeksi markkinoiden turvallisimmista malleista ansaittuaan huippuarvostelun ankarissa Euro NCAP -turvallisuustesteissä. CUPRA Born sai korkeat pisteet jokaisessa kategoriassa.
*Maksimisähköteho 170 kW: Maksimiteho, joka on käytettävissä enintään 30 sekunnin ajan, laskettuna UN GTR -säännön nro 21 mukaan. Yksittäisissä ajotilanteissa käytettävissä olevaan tehoon vaikuttavat monet tekijät, kuten ympäristön lämpötila sekä korkeajänniteakun varaustila, lämpötila, kunto tai ikä. Erityisesti maksimitehon saaminen käyttöön edellyttää, että korkeajänniteakun lämpötila on 23–50 °C ja varaustila vähintään 55 % (58 kWh akku)/ 85 % (77 kWh akku). Poikkeamat erityisesti edellä mainituista arvoista voivat johtaa tehon laskemiseen niin, ettei maksimiteho ole käytettävissä. Seisontailmastoinnin käytöllä voi epäsuorasti vaikuttaa akun lämpötilaan tietyssä määrin, ja esimerkiksi akkuvarauksen ylärajaa voi säätää autosta. Korkeajänniteakun optimaalisen ylläpidon kannalta suositeltava akkuvarauksen yläraja on 80 % (pitempien matkojen yhteydessä 100 %).
Ajoneuvon kulutus ja toimintamatka on määritelty maailmanlaajuisesti yhtenäistetyn testimenetelmän (WLTP) mukaisesti. Ilmoitettu WLTP-kulutus ja -toimintamatka saattavat vaihdella olennaisestikin riippuen mm. kuljettajan ajotavasta, akkukapasiteetista, lataamisen säännöllisyydestä, sähkövarusteiden käytöstä, mahdollisen lisälämmittimen käytöstä, ulkolämpötilasta, sääolosuhteista, matkustajien ja kuorman määrästä, valitusta ajoprofiilista tai tieprofiilista. Ajoneuvon latausteho ja -aika voivat vaihdella olennaisestikin ilmoitetusta ohjearvosta. Latausteho ja -aika riippuvat esimerkiksi käytetystä latauspisteestä, lämpötilasta, auton käytöstä, akuston lämpötilasta ja peräkkäisten latausten tiheydestä.